Wiele tygodni szukaliśmy ze znajomymi oryginalnego sposobu spędzenia urlopu. Kilka razy czytaliśmy o przyczepach kempingowych, właśnie dlatego sami zadecydowaliśmy sprawdzić tę metodę podróżowania.

Koszt wynajmu samego kempingu to wcale nie aż tak duży koszt, opłata, zważając na wygodę podróży i oszczędzone na noclegach Zadecydowanie najlepiej zwrócić uwagę kempingi wiodących marek jak chociażby przyczepy kempingowe Tabbert. Firma oferuje rozmaite typy, od małych, aż po takie rozbudowane i wygodne. Ponadto umeblowanie i akcesoria kempingowe oraz przedsionek do przyczepy kempingowej w przyczepie Tabbert są obecnie wyjątkowo luksusowe. Możemy zlokalizować tam często niezwykle wygodne, duże posłania a także wysokiej klasy osprzęt kuchenny

Urlop spędzony w przyczepie spędziliśmy na polu kempingowym w środkowej Hiszpanii. Urlop tam był niedrogi w zestawieniu do cen, hoteli, czy domów na wynajem w okolicy. Poznaliśmy tam wielu życzliwych podróżników, zafascynowanych taką formą w takiej strategii wypoczynku. Mogliśmy dowiedzieć się od nich wiele nt. ciekawych miejsc i zabytków, o których nie przywołują krajoznawcze przewodniki. Dodatkowo zupełna mobilność czy doświadczenie wolności, jakie oferowała nam własna przyczepa kempingowa jest uczuciem wspaniałym.

Przed trasą winniśmy jednocześnie niezwykle szczegółowo sprawdzić stan techniczny pojazdu. Pakując ładunki do przyczepy kempingowej, zdecydowanie warto rozlokować je równomiernie. Bezsprzecznie przed rozpoczęciem podróży do miejsca finalnego musimy przestudiować, w jakim punkcie dokładnie będzie nam dane stać przez dłużej łącznie z własnym domem na kółkach. Nie we wszystkich miejscach bowiem mamy taką możliwość.